Los bericht bekijken
Oud 12 oktober 2005, 18:42   #171
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Interne spanningen bij het VWS?
neen grellig geen interne - het gaat om mensen die niet eens lid zijn. In feite komt het erop neer dat een handje vol klein linkse dromers die mij persoonlijk al jaren menen te moeten pesten omdat ik op sommige vlakken andere visies heb nu een platform zijn begonnen tegen armoede en uitsluiting om vws te counteren een platform tegen vws dus. Ze worden nu door de grote organisaties die hun centen door ons dreigen te verliezen gesteund in ruil voor wat worsten hier en daar.

zo is er door PC trut jacinta de roeck een interparlementaire werkgroep vierde wereld opgericht maar deze werkgroep is niet erkend omdat volgens de PC logica het VB ervan moest worden uitgesloten

door deze niet erkenning kunnen de armen die meedoen aan de werkgroep hun verrvoerskosten niet worden terug betaald. Dat vinden de Pc s van het platform normaal.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by King of beggars and fleas on 12-10-2005 at 19:49
Reason:
--------------------------------

Citaat:
neen grellig geen interne - het gaat om mensen die niet eens lid zijn. In feite komt het erop neer dat een handje vol klein linkse dromers die mij persoonlijk al jaren menen te moeten pesten omdat ik op sommige vlakken andere visies heb nu een platform zijn begonnen tegen armoede en uitsluiting om vws te counteren een platform tegen vws dus. Ze worden nu door de grote organisaties die hun centen door ons dreigen te verliezen gesteund in ruil voor wat worsten hier en daar.

zo is er door PC trut jacinta de roeck een interparlementaire werkgroep vierde wereld opgericht maar deze werkgroep is niet erkend omdat volgens de PC logica het VB ervan moest worden uitgesloten

door deze niet erkenning kunnen de armen die meedoen aan de werkgroep hun verrvoerskosten niet worden terug betaald. Dat vinden de Pc s van het platform normaal.[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by King of beggars and fleas on 12-10-2005 at 19:47
Reason:

Citaat:
neen grellig geen interne - het gaat om mensen die niet eens lid zijn. In feite komt het erop neer dat een handje vol klein linkse dromers een platform zijn begonnen tegen armoede en uitsluiting om vws te counteren een platform tegen vws dus. Ze worden nu door de grote organisaties die hun centen door ons dreigen te verliezen gesteund in ruil voor wat worsten hier en daar.

door deze niet erkenning kunnen de armen die meedoen aan de werkgroep hun verrvoerskosten niet worden terug betaald. Dat vinden de Pc s van het platform normaal.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
neen grellig geen interne - het gaat om mensen die niet eens lid zijn. In feite komt het erop neer dat een handje vol klein linkse dromers een platform zijn begonnen tegen armoede en uitsluiting om vws te counteren een platform tegen vws dus. Ze worden nu door de grote organisaties die hun centen door ons dreigen te verliezen gesteund in ruil voor wat worsten hier en daar.

zo is er door PC trut jacinta de roeck een interparlementaire werkgroep opgericht
maar deze werkgroep is niet erkend omdat volgens de PC logica het VB ervan moest worden uitgesloten

[/edit]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 oktober 2005 om 18:49.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden