Jah, het is misschien wel een beetje te vroeg maar ik wou eens polsen naar de stemuitslagen van 2006. Op 15 oktober 2006 zullen er gemeente-en provincieraadsverkiezingen worden gehouden en natuurlijk zijn er onder ons zowel degenen die zullen stemmen op hun traditionele partij en anderen die een overstapje zullen wagen. Nu, wij hier toch annoniem blijven mag je eens gerust uitgooien op wie u zult stemmen en waarom. Ik zal beginnen met mijn bekentenis: IK STEM BLANCO! Jah, er is geen enkele partij die mij zint dus ik stem blanco.
Dit is een goede manier om klein beetje te voorspellen wat ons te wachten staat.

[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by VSAP on 13-10-2005 at 14:47
Reason:
--------------------------------
Jah, het is misschien wel een beetje te vroeg maar ik wou eens polsen naar de stemuitslagen van 2006. Op 15 oktober 2006 zullen er gemeente-en provincieraadsverkiezingen worden gehouden en natuurlijk zijn er onder ons zowel degenen die zullen stemmen op hun traditionele partij en anderen die een overstapje zullen wagen. Nu, wij hier toch annoniem blijven mag je eens gerust uitgooien op wie u zult stemmen en waarom. Ik zal beginnen met mijn bekentenis: IK STEM BLANCO! Jah, er is geen enkele partij die mij zint dus ik stem blanco.
Dit is een goede manier om klein beetje te voorspellen wat ons te wachten staat. [/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Jah, het is misschien wel een beetje te vroeg maar ik wou eens polsen naar de stemuitslagen van 2006. Op 15 oktober 2006 zullen er gemeente-en provincieraadsverkiezingen worden gehouden en natuurlijk zijn er onder ons zowel degenen die zullen stemmen op hun traditionele partij en anderen die een overstapje zullen wagen. Nu, wij hier toch annoniem blijven mag je eens gerust uitgooien op wie u zult stemmen en waarom. Ik zal beginnen met mijn bekentenis: IK STEM BLANCO! Jah, er is geen enkele partij die mij zint dus ik stem blanco.[/size] |
[/edit]