Los bericht bekijken
Oud 13 oktober 2005, 19:15   #293
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Toch niet, daar achter de namen een totaal andere invulling schuil gaat. U doet nu net alsof u een Lada met een kenteken van Mercedes erop een Mercedes wordt.

Andere interpretaties dan u meneer vele woorden werden in ons eigen land anders ingevuld en beleefd en heeft te maken met een tijdsgeest en de huidige cultuur ( groepen ) en samen levingen.

Ahzo het 1 vergelijken met het ander lol dat kan ik ook; in Praag zijn er veel lada's praktisch " iederéén " heeft daar zo éne en dat wordt daar aanzien als nen mercedes ja; problemen mee misschien?!

Ikzelf heb geen auto en zal dat ook niet kunnen betalen gelijk gij
Vriendelijke groeten,
http://www.freewebs.com/duncan-calanman

En het woord werd vlees ( citatie waaruit onder andere messianisme kwam) ook van johannes.

Het oude verbond geeft me een meerwaarde gevoel maar het nieuwe heeft ook zo een uitstraling althans vindt ik zo.
Vooral een bijbel in het oud Engels is mooi...mits correcte uitspraak [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by duncan on 13-10-2005 at 20:18
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Toch niet, daar achter de namen een totaal andere invulling schuil gaat. U doet nu net alsof u een Lada met een kenteken van Mercedes erop een Mercedes wordt.

Andere interpretaties dan u meneer vele woorden werden in ons eigen land anders ingevuld en beleefd en heeft te maken met een tijdsgeest en de huidige cultuur ( groepen ) en samen levingen.

Ahzo het 1 vergelijken met het ander lol dat kan ik ook; in Praag zijn er veel lada's praktisch " iederéén " heeft daar zo éne en dat wordt daar aanzien als nen mercedes ja; problemen mee misschien?!

Vriendelijke groeten,
http://www.freewebs.com/duncan-calanman

En het woord werd vlees ( citatie waaruit onder andere messianisme kwam) ook van johannes.

Het oude verbond geeft me een meerwaarde gevoel maar het nieuwe heeft ook zo een uitstraling althans vindt ik zo.
Vooral een bijbel in het oud Engels is mooi...mits correcte uitspraak [/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Vriendelijke groeten,
http://www.freewebs.com/duncan-calanman[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door duncan : 13 oktober 2005 om 19:18.
duncan is offline   Met citaat antwoorden