Wel in mij ogen is de EU ontstaan direct na WOII om te voorkomen dat de moffen nog eens zouden binnenvallen. In andermans ogen betekent dat natuurlijk heel veel. De dag van vandaag wil iedereen bij de EU horen omwille van de "voordelen" die er worden geboden. Een goede voorbeeld hiervan is Bulgarije. Ons land zit vol met Bulgaren omdat de grenzen voor hen nu open zijn. Was dat een verstandige beslissing? Ik weet het niet. Dat moeten de EU inwoners uitmaken maar naar hen wordt er toch niet geluisterd. Ik ben geen racist maar ik moet er wel bij vermelden dat zelfs de gastarbeiders die in de jaren 70 naar hier kwamen, klachten hebben over Bulgaren dus ik denk dat het echt een probleem is maar wie zal naar ons luisteren wij zijn toch de "simpele" burger!
Mensen als het puntje bij paaltje komt moet je zorgen voor je eigen haagje. Remember the invasion of Irak by the Americans. Wel, zeg mij wat heeft de EU ertegen kunnen doen? Tegenwoordig strijden ze voor vrede, Vrede mijn voeten ja! Het is niets anders dan een fantsyclub van hogepieten die om de week een praatje houden bij de haard![edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by VSAP on 14-10-2005 at 12:32
Reason: spelling
--------------------------------
Wel in mij ogen is de EU ontstaan direct na WOII om te voorkomen dat de moffen nog eens zouden binnenvallen. In andermans ogen betekent dat natuurlijk heel veel. De dag van vandaag wil iedereen bij de EU horen omwille van de "voordelen" die er worden geboden. Een goede voorbeeld hiervan is Bulgarije. Ons land zit vol met Bulgaren omdat de grenzen voor hen nu open zijn. Was dat een verstandige beslissing? Ik weet het niet. Dat moeten de EU inwoners uitmaken maar naar hen wordt er toch niet geluisterd. Ik ben geen racist maar ik moet er wel bij vermelden dat zelfs de gastarbeiders die in de jaren 70 naar hier kwamen, klachten hebben over Bulgaren dus ik denk dat het echt een probleem is maar wie zal naar ons luisteren wij zijn toch de "simpele" burger!
Mensen als het puntje bij paaltje komt moet je zorgen voor je eigen haagje. Remember the invasion of Irak by the Americans. Wel, zeg mij wat heeft de EU ertegen kunnen doen? Tegenwoordig strijden ze voor vrede, Vrede mijn voeten ja! Het is niets anders dan een fantsyclub van hogepieten die om de week een praatje houden bij de haard![/size] |
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by VSAP on 14-10-2005 at 12:26
Reason: spelling
Wel in mij ogen is de EU ontstaan direct na WOII om te voorkomen dat de moffen nog eens zouden binnenvallen. In andermans ogen betekent dat natuurlijk heel veel. De dag van vandaag wil iedereen bij de EU horen omwille van de "voordelen" die er worden geboden. Een goede voorbeeld hiervan is Bulgarije. Ons land zit vol met Bulgaren omdat de grenzen voor hen nu open zijn. Was dat een verstandige beslissing? Ik weet het niet. Dat moeten de EU inwoners uitmaken maar naar hen wordt er toch niet geluisterd. Ik ben geen racist maar ik moet er wel bij vermelden dat zelfs de gastarbeiders die in de jaren 70 naar hier kwamen, klachten hebben over Bulgaren dus ik denk dat het echt een probleem is maar wie zal naar ons luisteren wij zijn toch de "simpele" burger![/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
Wel in mij ogen is de EU ontstaan direct na WOII om te voorkomen dat de moffen nog eens zouden binnenvallen. In andermans ogen betekent dat natuurlijk heel veel. De dag van vandaag wil iedereen bij de EU horen omwille van de "voordelen" die er worden geboden. Een goede voorbeeld hiervan is Bulgarije. Ons land zit vol met Bulgaren omdat de grenzen voor hen nu open zijn. Was dat een verstandige beslissing? Ik weet het niet. Dat moeten de EU inwoners uitmaken maar naar hen wordt er toch niet geluistert. Ik wil ben geen racist maar ik moet er wel bij vermelden dat zelfs de gastarbeiders die in de jaren 70 naar hier kwamen, klachten hebben over Bulgaren dus ik denk dat het echt een probleem is maar wie zal naar ons luisteren wij zijn toch de "simpele" burger![/size] |
[/edit]