Los bericht bekijken
Oud 15 oktober 2005, 15:35   #84
robert t
Europees Commissaris

Standaard

[quote=Supe®Staaf]
Citaat:
Als ge een kritikaster nodig hebt, om over het democratische gehalte van uw partij te waken, dan ben ik ter beschikking.
Voor 0.50 €/lijntje schrijf ik uw partij hier hemelhoog de wolken in, of schoffel ik ze op een hoopje, naargelang het mij goesteert.
Ik geloof van je tarieven de ballen! O.50 €/lijntje om een nog niet bestaande partij op een hoopje te schoffelen, my ass.
Citaat:
Een echt koopje, want hier krijg ik 0.78 €/lijn om het VB af te kammen.
Je hebt de tarieven vervijfvoudigd, kereltje! Ik ken ze. De Staatsveligheid en het Hof zijn zo gierig als een Friese Hollander. Daarom dat je zo schaars bent met VB-aanvallen.
Citaat:
Nóg meer (1.35 €/lijn) krijg ik om de Vivant-ideeën in een gunstig daglicht te plaatsen. Dienen Duchâtelet heeft kluiten! Ik probeer hem arm te schrijven, maar 't lukt niet.
Weeral zwaar overdreven. Vivant betaalt het basis-tarief, zijnde
O,10 €/lijntje. Te verwaarlozen.
Citaat:
SP-a + VLD betalen te weinig (0.20 €/lijn + 2 kaarten voor 't bal) ) om er heel enthousiast over te doen. En geen enkele andere partij heeft er centen voor over om ze de grond in te schrijven: die rijden zich vanzelf apert de vernieling in zonder dat ik meehelp.
Tarieven en opmerkingen : mee eens.
Citaat:
N-VA en Groen! schoffeer ik gratis ende voor niks. Da's principieel: voor een hobby wilt ge toch niet betalen?
Gelogen! Volgens mijn N-VA bronnen krijg je een vaste vergoeding per maand om als PR-man op te treden. Geen enkele partij krijgt zoveel vermeldingen door jou als de N-VA.
Citaat:
Van de kleinere partijen, NU, BuB en LSP ziet ge nooit een cent. Begrijpelijk. Die hebben geen vetgespekte verkiezingskas. Als ze braaf zijn, en ik ben goedgemutst, dan durf ik wel eens mijn stem op hen uitbrengen op de bollekenskermis.
Ik schrijf er dan steevast bij waarom: "Uit sympathie!"
Beken, daar moet je geld bijleggen!
robert t is offline