Los bericht bekijken
Oud 16 oktober 2005, 12:40   #138
Dekoster
Gouverneur

Dekoster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch
Ik zie een nieuwe partij wél zitten, maar dan één volgens mijn eigen inzichten. Zoiets als "de partij van het gezond verstand", niet links, niet rechts (hallooo verzuiling) maar gewoon centrum met gezond verstand. Niks religieuze invloeden, niks klassieke afgezaagde politieke inzichten die hun beste tijden hebben gehad, gewoon gezond verstand, geen racisme, geen knuffelpolitiek, gewoon plain midden en voor iedereen het beste...
Ben ik een idealist? Met plezier.
Je ziet een nieuwe partij wel zitten zeg je, maar dan waarschijnlijk zonder islamieten of mensen van vreemde afkomst ed meer zeker.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Dekoster on 16-10-2005 at 13:40
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Ik zie een nieuwe partij wél zitten, maar dan één volgens mijn eigen inzichten. Zoiets als "de partij van het gezond verstand", niet links, niet rechts (hallooo verzuiling) maar gewoon centrum met gezond verstand. Niks religieuze invloeden, niks klassieke afgezaagde politieke inzichten die hun beste tijden hebben gehad, gewoon gezond verstand, geen racisme, geen knuffelpolitiek, gewoon plain midden en voor iedereen het beste...
Je ziet een nieuwe partij wel zitten zeg je, maar dan waarschijnlijk zonder islamieten of mensen van vreemde afkomst ed meer zeker.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Je ziet een nieuwe partij wel zitten zeg je, maar dan waarschijnlijk zonder islamieten of mensen van vreemde afkomst ed meer zeker. Want op uw eigen formupagina ben je nogal tegen islamieten he.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Dekoster : 16 oktober 2005 om 12:40.
Dekoster is offline