Oorzaak van het federalisme?
Net - na enige dagen van absenteïsme - nog eens het forum doorgerommeld. Vooral de discussie tussen Ossaert (die een pluim verdient voor zijn inzet, al blijven het parels voor de zwijnen) en Hans1 trok m'n aandacht. Zoals iedereen wellicht weet gaat de BuB ervanuit dat de politieke (in de eerste plaats communautaire) problemen in België als bij toverslag opgelost zullen worden door de reïnstitutie van het 'Heilige Unitaire Koninkrijk der Belgen'. Mijn vraag - vooral aan de BuB-vertegenwoordigers hier, maar alle zinvolle reacties zijn welkom natuurlijk - is: waarom werd België destijds gefederaliseerd (uiteraard wéét ik het antwoord, maar ik hoop stiekem dat de BuB mensen hier zeer creatief op zullen antwoorden)? Voor de aardigheid gooi ik er een polleke tegenaan, gewoon omdat ik dat eens wil uitproberen 
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello
Laatst gewijzigd door Pier den Drol : 19 oktober 2005 om 14:45.
|