Los bericht bekijken
Oud 21 oktober 2005, 10:09   #9
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Wat hij doet is het peace teken. Wil eigenlijk iets anders zeggen maar ik denk niet dat Bono zich daarvan bewust is.

Je hebt er helemaal geen bewijs nodig. Bush is corrupt, de vredesidealen van de U.N zijn een rookgordijn. Bono laat zich gebruiken.

Believers hebben inderdaad nooit bewijzen nodig.

Er maar op los beweren, hoe waanzinniger hoe liever, en wie het aandurft daar vragen over te stellen voor dom aanzien!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Right. Dat bewijst dus weer van een zeer kortzichtige visie. Ik vind het persoonlijk een belediging voor Bono dat jij denkt dat hij zich laat gebruiken. Ik kan me niet voorstellen dat die man niet weet waar hij mee bezig is. Zeker niet, wanneer je bedenkt dat hij -hoogstwaarschijnlijk- heel wat meer verstand heeft van onderdrukking en misstanden [Noord-Ierland] dan u..
Inderdaad ...

Voor believers is iedereen dom en onbewust, behalve zij uiteraard, want zij WETEN ! (Allez, dat geloven ze toch...)

Laatst gewijzigd door Firestone : 21 oktober 2005 om 10:10.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden