Los bericht bekijken
Oud 23 oktober 2005, 12:00   #85
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard sociaal plan

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
ik krijg minder netto dan de helft van wat ik aan mijn baas kost. Op mijn BRUTTO loon betaalt mijn baas +-30% !!!!! sociale zekerheid, en van mijn loon gaat de staat nog eens met de 13% RSZ bijdrage lopen..
Op ik op het werk in een stressvolle omgeving aan het werken ben genieten de werklozen volop van het leven.. WHY ???
Communisme laat zijn lelijk gezicht in Europa zien.

Ik heb nog nooit een cent dop of een of ander uitkering ontvangen en I NEVER WILL.

Enkel de ouden en gehandicapten moeten een soort overlevingsuitkering krijgen.
Gezonde werkloze mensen zoals Mitgard = SHAME ON YOU! YOUR DAYS OF PARASITING ARE ALMOST OVER. Hopelijk mogen jullie straks op straat overnachten.
Het verschil tussen een uitkering en een loon zou groter moeten zijn.En daarmee wil ik niet zeggen dat de uitkeringen moeten verdwijnen maar dat het loon hoger zou moeten liggen.Waar het geld te vinden? Bij de Grote Kapitalisten.Trouwens, alle heel grote bedrijven zouden genationaliseerd moeten worden.Verder, een groot deel van de zogeheten "profiteurs" zijn buitenlanders van magrebijnse afkomst.Maak u eerst en vooral van dezen af en t'zal al een stuk beter gaan.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden