Los bericht bekijken
Oud 23 oktober 2005, 13:19   #18
Friedman
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Friedman
"The United States
(44th) fell more than 20 places, mainly because of the imprisonment of
New York Times reporter Judith Miller and judicial action that is
undermining the privacy of journalistic sources"

Dus linkse anti-Bush politiekers zetten druk op het gerecht omdat Judith Miller haar bronnen zou moeten vrijgeven...

I rest my case.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Friedman
Linkshandig Amerika heeft het gerecht onder druk gezet om dit te doen. Ze wilden niets liever dan Karl Rove, adviseur van Bush, raken en zo ook Bush in nauwe schoentje brengen. Als er dus iets mis is met de persvrijheid in de VS, is het de schuld van de oppositie en zeker niet van rechts.
Heb de indruk dat mijn commentaren in de wind worden geslagen, kan mij iemand zeggen wat hier nu fout aan is. Ik heb een vermoeden dat men hier gewoon probeert te bewijzen dat Bush weeral de grote slechterik is met verhalen die totaal niet van toepassing zijn. Wanneer komt men met het bewijsmateriaal van Alex Jones?
"Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken."
"When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?"
Friedman is offline   Met citaat antwoorden