Los bericht bekijken
Oud 2 juli 2003, 23:47   #119
Ambetanterik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door basil
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sato
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
D�*�*rom:
http://www.blokbuster.antifa.net/foto.html
Bekijk ze maar eens goed, hetzijn géén trucages!
Alleen maar een beetje uit hun context getrokken.
Formeel heeft u een argument. Ik vind het ook erg dat een uitspraak uit zijn context wordt gehaald.

Ik ben ook wel benieuwd: wat is die context dan? Vertel eens, foto per foto, of als je daar geen zin in hebt, wat is de context in het algemeen?
(Voor alle duidelijkheid: 'de onderdrukking van het Vlaamse Volk' is geen context, da's een slogan.)
Zijn de getoonde gewelddaden uit hun context getrokken? In welke context pleegde die Philip D die getoonde gewelddaden dan? Etnische zuivering? Of politieke discussie? Of was het een ietwat onbezonnen uiting van vriendschap? Zou hij soms communicatieproblemen hebben?

Zou het ook niet mogelijk zijn dat Filip D aangevallen is en zich te weer heeft gesteld.
Aan de foto kan men niet zien wat er aan de basis ligt van het handgemeen!.
Dus wanneer er daar enige klaarheid, van beide zijden, zou kunnen in gebracht worden, dan kan men die foto 's ook op hun waarde beoordelen. 't Is niet omdat Filip op dat beeldeje boven staat, dat hij 5 minuten voordien niet onder lag he!
Ik geloof dat ik ooit videobeelden gezien heb van soortgelijk incident met de winter.
Misschien zijn ze beschikbaar bij de Brt?
Weet er iemand anders van?
Was het niet de zoon van de zanger John Lundström die affiches van het VB aan het vernielen was? Zoals gewoonlijk was er weer 'toevallig' een fotograaf in de buurt.

Mijn versie: De Winter wil Lundström jr. beletten nog meer affiches op te eten want hij had zich reeds meerdere malen zwaar verslikt.

Dat zijn de feiten, inderdaad de juiste feiten.
FDW heeft zich opgeofferd, anders had de kleine Lundstom gestikt geweest, dus linkiewinkies den Filip is een HELD
Ambetanterik is offline   Met citaat antwoorden