Los bericht bekijken
Oud 25 oktober 2005, 17:10   #91
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
_________

Zoals ik al zei, met deelnemers aan een lynchpartij valt niet ernstig te discussiëren, je diskwalificiëert jezelf door alles wat je zegt - ik ging er alleen op in omdat het mij de kans bood klaar en duidelijk eens alles op een rijtje te zetten waarom het hier om een onwaardige schertsvertoning gaat - een schijnproces.
Doet er allemaal niet toe, al word dit proces het grootste schandaal ooit, het enigste wat telt is dat Saddam zijn leven gedaan is en dat hij schuldig is en kan gaan rotten in een koude cel. Al de rest weegt absoluut niet op tov wat hij allemaal gedaan heeft. Hij heeft ervoor gezorgt dat een grote groep van mensen geen recht meer hebben op niets omdat ze door hem vermoord zijn en hij heeft de rest van zijn volk vroeger alle rechten zelf afgenomen, dus nogmaals hij verdient niets en zeker geen recht op een eerlijk proces. Alsof jij ervan wakker zou liggen indien zijn proces niet eerlijk is verlopen, laat me niet lachen. Indien de naam Saddam hier veranderd zijn in Bush zou je je mond zo niet opentrekken.
illwill is offline   Met citaat antwoorden