Net daarom ben ik blij dat iemand als Beysen weg is uit de VLD. Hij zit te klagen en te zagen van de VLD maar dat hij verdomme eerst eens in eigen boezem kijkt. Als ik die getuigenis hier lees van David is het blijkbaar verboden bij het LA om er een andere mening op na te houden dan de voorzitter. Nu begint hij wild om zich heen te slaan over de VLD voorzittersverkiezing in Antwerpen. Weeral probeert hij VLD leden af te snoepen maar mis hoor Ward, je ziet toch dat het niet botert bij het LA. Jullie haalden nauwlijks 1 % van de stemmen, de VLD haalde er ruim 24 %. En die kopstukken die na de verkiezingen zouden overstappen, ik blijf er nog altijd op wachten. Pech hé dat Hugo Coveliers niet naar het LA komt, pecht hé dat André Deyns niet naar het LA komt.
Allé zoals ik altijd voorspeld heb zal nog uitkomen ook, Beysen recht op naar het Vlaams Blok, het LA was maar een tussenstap om het zogezegd niet te véél te laten opvallen. Soit dat hij maar doet, het zal toch niets uithalen. Hij is gewoon afgeschreven en slaat nu voor het laatst nog wat om zich heen.
Wat ik dan ook bedroevend vind is dat de mensen die uit de partij gezet zijn zo met hun rug tegen de muur genageld zijn en dit na hun inzet van de voorbije maanden. Democratie binnen het LA... Ik stel er mijn vragen bij na het lezen van de getuigenis van David. Nu David, liever een gedreven iemand als jij dan een achterbaks iemand als Beysen.