Los bericht bekijken
Oud 4 juli 2003, 11:03   #220
Bart Vandersteene

Bart Vandersteene's schermafbeelding

Standaard

Aan Jörgen Noens,
Aangezien je zo bleef aandringen over het debat in Ternat. Heb niet de gewoonte om me hier mee bezig te houden. Het dient enkel om aan te tonen hoe waarheidsgetrouw jouw berichten hier zijn. Het is natuurlijk gemakkelijk zeggen dat je veel succes oogstte in Ternat. Helaas kan je dit niet bewijzen, want de zogenaamde stemming waar je het over had heeft helemaal niet plaatsgevonden. Jij 33,7% van de stemmen en ikzelf 0 is wellicht een resultaat die zich in een droom van je heeft afgespeeld. Hopelijk kan je ervan herstellen eens je beseft dat het maar een droom was. Dus wegens tijdsgebrek was er geen stemming.
Wat mij opviel is dat Jörgen geconfronteerd met redelijk wat succes vanuit de zaal voor de "linkse" partijen niet durfde om de standpunten van het VB naar voor te brengen. Over het gelach in de zaal zul je wellicht bedoelen: het moment dat ik het populisme van het Liberaal Appel en jezelf counterde, inderdaad de zaal kon het smaken. Leerlingen en leerkrachten zijn na het debat mij komen feliciteren. Maar ja dit zijn natuurlijk niet te controleren beweringen. Enkel degenen die erbij waren kunnen hiervan getuigen.
Jörgen droom verder en als je nog eens een standpunt van me wil verwoorden, probeer het dan tenminste op een deftige manier te doen.
Bart Vandersteene is offline   Met citaat antwoorden