Los bericht bekijken
Oud 5 juli 2003, 16:05   #62
Lorens
Schepen

Lorens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluelagune
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lorens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommydecommie
Alleszins is het amerikaanse imperialisme (en onder Bush is dat echt wel de juiste term) even erg als het Moslim-fundamentalisme en moeten we beiden bestrijden.
Ik begrijp in elk geval niet wat coca-cola met imperialisme te maken heeft.Blijkbaar zijn juist veel mensen blij dat ze dat drankje kunnen drinken. En van mijn part mogen de Amerikanen hier gerust mensen blij komen maken.
Misschien omdat Coca Cola de presidentsverkiezingen mee financiert??? Misschien omdat Coca Cola doodseskaders inhuurt om in Nicaragua vakbondsleiders te vermoorden?
Op zo'n manier wil ik niet "blij" gemaakt worden.

Doodseskaders??? Bedoel je soms dat marxistisch krapuul van de FSLN????
De Sandinisten kan je bezwaarlijk krapuul noemen, maar als het van jou komt verbaast het me niet. Neen, ik heb het wel degelijk over coca cola company. Maar jij lijkt blijkbaar genoeg door het goedje aangetast te zijn dat zulke informatie per definitie ongeloofwaardig overkomt bij jou. Maar dan blijft de vraag: waarom zortgt coca cola er op amerikaanse universiteiten voor dat ieder debat of informatieavond over dat onderwerp verboden wordt of een stille dood sterft? Zouden ze dan toch iets te verbergen hebben? Ah neen natuurlijk niet! Waarom dan niet? Omdat bluelagune het gezegd heeft!
Lorens is offline   Met citaat antwoorden