5 juli 2003, 18:27
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vervolg van de thread:
Citaat:
Samir
Enthousiast Member
Posted: Sat Jul 05, 2003 11:43 am Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
jessie wrote:
Carline, excuseer, maar ik ken broeder Nabil persoonlijk en ik kan u verzekeren dat hij allesbehalve een crimineel is. Hij is niet van dat soort, zoals Samir, die zijn vrienden een mes in de rug steekt.
Dan blijkt maar weer hoe slecht jouw mensenkennis is. Iemand die laptops steelt en heelt is wel degelijk een crimineel. Het zit overigens in de familie, zijn broertje zit momenteel zelfs vast voor een gewapende overval. Dus check voortaan eerst gewoon de feiten voor je met jouw "mensenkennis" komt aanzetten.
Back to top
jessie
Site Admin
Posted: Sat Jul 05, 2003 1:04 pm Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Samir wrote:
jessie wrote:
Carline, excuseer, maar ik ken broeder Nabil persoonlijk en ik kan u verzekeren dat hij allesbehalve een crimineel is. Hij is niet van dat soort, zoals Samir, die zijn vrienden een mes in de rug steekt.
Dan blijkt maar weer hoe slecht jouw mensenkennis is. Iemand die laptops steelt en heelt is wel degelijk een crimineel. Het zit overigens in de familie, zijn broertje zit momenteel zelfs vast voor een gewapende overval. Dus check voortaan eerst gewoon de feiten voor je met jouw "mensenkennis" komt aanzetten.
In september wordt hun onschuld bewezen. Wie laatst lacht, best lacht, zeggen we hier in België Samir.
Samir
Enthousiast Member
Posted: Sat Jul 05, 2003 3:32 pm Post subject:
jessie wrote:
In september wordt hun onschuld bewezen. Wie laatst lacht, best lacht, zeggen we hier in België Samir.
Los van diverse getuigenissen zeggen alleen die berichten op internet genoeg eigenlijk. Ze zijn gepost vanaf Nabil's adres bij zijn provider, dus dat kan moeilijk iemand anders gedaan hebben. Ook zijn ze al geruime tijd voor oprichting van de AEL geplaatst, dus de theorie dat bv de zionisten hem zwart willen gaat ook in rook op, niemand kon toen immers weten dat hij bestuurslid bij de AEL zou worden. En als laatste zijn het berichten in een google-nieuwsgroep waar het onmogelijk is om met data te sjoemelen
Durf je een wedje te leggen? In september zullen we zien wie gelijk krijgt! Enne dan wel de uitslag accepteren he en niet met complottheorien komen dat de rechtspraak ook in het complot zit!
|
En toen werd Samir gebanned en werd de volledige thread verwijderd! 8)
|
|
|