Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FMisplon
Is het nu nodig om van alles een kinderachtige polemiek te maken? Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Bedoeling van forumbijeenkomst is gezellige babbel bij een hapje/tapje
En jullie beginnen hier weer te goochelen met termen als leugenaar, capo,... Dzjeezes, grow up...
Maak maar verder alles kapot hoor...
|
Je zou je beter druk maken om Ambetanterik, die ondanks talloze vragen, aanmaningen enz... onverminderd het forumreglement aan zijn laarzen lapt en zijn persoonlijke aanvallen verder zet, je zou het voor minder op je zenuwen krijgen.
Ik heb het je gisteren gevraagd en je hebt gezegd dat de moderatie je job niet is. En nu kom je zelf je beklag doen hier
[size=5]Ps: leg eens aan Knuppel uit dat ik hier maar onder één nicknaam ben op dit forum, want zij blijft ook doorzeuren over dat, namelijk dat ik én Thomas én de metser én thePiano (en god weet wie nog allemaal) zou zijn.[/size]
dank bij voorbaat
|
Dat IS me al uitgelegd, Piano..
Maar wat als ik het niet geloof?
|
Dan lijd je aan een vrij gevorderde vorm van paranoïa en daar bestaan tegenwoordig al redelijk effectieve medicatie voor 
|
Zelf vind ik het anders zeer gezond om niet alles wat anderen beweren klakkeloos aan te nemen. Vindt je het erg als ik bedank voor je medicatieadvies?