Los bericht bekijken
Oud 7 juli 2003, 12:29   #11
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Bof,België zou een paradijs kunnen zijn als we onze administratie, bureaucratie en politiek efficient zouden maken.

Nu moeten we tevreden zijn met een zelfgekozen 6de plaats.

Je kan goed zien dat de 'internet-gemeenschap' niet representatief is voor de hele bevolking maar voor de overgrote meerderheid bestaat uit middenklasse mannetjes die denken dat hun 'leven' representatief is voor de rest van de wereld. Als een klote land als België al op de 6de plaats kan staan in welke klote wereld leven we dan wel niet.

''Terwijl in 1984 de 30% armsten beschikten over 6,2% van het totale vermogen, was dat in 1994 nog slechts 5,6%. De 10% rijksten beschikten in 1984 over 46,8% van het totale gezinsvermogen – in 1994 is dat 49,6% of nagenoeg de helft. De 20% rijksten samen bezitten in 1994 bijna twee derden (64%) van het totale Belgische gezinsvermogen''

http://www.armoede.be/onderzoek/jaar...ult.asp?id=130
zeg sol, als ik mij niet vergis ben jij nu ook niet echt een vertegenwoordiger van het lompenproletariaat?
Ik weet hoe middenklasse mannetjes denken maar na 4 jaar ALS en 2 jaar LSP is dat al ietsje vermindert en bekijk je de wereld vanuit een 'ander' perspectief. En tja een mens is het product van zijn omgeving hé daarom neem ik het die burgermannetjes op dit forum niet kwalijk. Ze weten gewoon niet beter.
Show us the light! O chosen one!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden