7 juli 2003, 12:47
|
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:
 Ik weet hoe middenklasse mannetjes denken maar na 4 jaar ALS en 2 jaar LSP is dat al ietsje vermindert en bekijk je de wereld vanuit een 'ander' perspectief.  En tja een mens is het product van zijn omgeving hé daarom neem ik het die burgermannetjes op dit forum niet kwalijk. Ze weten gewoon niet beter.
|
En na 15 jaar P.A.P.A. wordt de grote wereldverbeteraar OOK een zielig middenklasse burgerventje.
Face your future and learn how to deal with it.
|
Ik denk voor de eerst volgende jaren dat dit met mijn (toekomstig) miezerig loontje nog niet al te veel problemen zal opleveren, integendeel zou ik zelfs zeggen want dan pas begin je echt te beseffen in wat voor een kl*te wereld we leven. Als student heb je daar vaak geen idee van.
|
Niet treuren, Vandelanotte en Vandenbroucke hebben ook een extreem-links verleden en hebben nu een dikke pree! Met een rechts verleden zou je het wel kunnen schudden! 
|
Wat ik in een vorig topic al eens aanhaalde. Als trotskist kan je nog alle kanten uit, als ex-fasco mag je zelfs een optreden voor een liedjeswedstrijd vergeten. 8)
|
opportunist! 
|
|
|