7 juli 2003, 15:04
|
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elle
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Met deze posting, Elle, sla je de nagel op de kop!
Daarom ben ik ook zo'n tegenstander van het steeds opnieuw binnenhalen van gehersenspoelde importbruiden: op die manier blijven de nieuwe moeders hun kinderen van jongsaf aan hun kinderen terug hersenspoelen en is het praktisch onmogelijk om een kentering te laten plaatsvinden.
Daarin zoek ik ook de oorzaak van het "identiteitsverlies" van tweede/derde generatie inwijkelingen: Ze ZIEN en ze WETEN dat hetgeen hen is INGEPRENT niet klopt! Maar psychologisch gezien kunnen ze dat nit verwerken!
En d�*�*r moeten de Europese regeringen toch ooit eens een oplossing voor zien te vinden.
|
Correct!!
|
Citaat:
"Voeg er nog de "bible belt", KluKluxKlan en Opus Dei aan toe en dan krijg je inderdaad een interessant artikel over Christelijk (geïnspireerd) fanatisme."
|
Citaat:
Gehersenspoeld of hersengespoeld?
Wat denk je dan over die 75% ( vijfenzeventig procent!) Eigen Volk Vlamingen die hun kroost naar het vrij onderwijs sturen (en dan nog liefst op internaat!!)? Ooit al eens op de trein Brugge Kortrijk of de bus Antwerpen Turnhout gezeten, een maandagmorgen of een vrijdagnamiddag? Over de massas die naar Scherpenheuvel en Banneux trekken? Over de nog grotere massas in Lourdes en Santiago de Compostella? Is d�*t géén hersenspoeling? Duiveluitdrijvingen?...Geen collectieve verbijstering?? Mormonen die je om 8 uur 's morgen uit je bed bellen op zondag om je te "bekeren", is d�*t normaal? Zouden jullie d�*t van islamieten verdragen?
Zie dan toch eens in dat kristendom, judaïsme en islam gewoon drie sektes zijn van die ene monotheïstische godsdienst uit de Dode Zeerollen! Elk met een paar andere accenten, d�*t wel..
|
Citaat:
Neem nu maar gewoon het idee van het bestaan van kloosters en abdijen, waar meisjes (en jongens!)voor hun volwassenheid geestelijk én lichamelijk in opgesloten werden( en nog worden, om er NOOIT MEER uit te komen, dan tussen 6 planken, of met "schande voor de familie",lijkt jullie dat niet VEEL erger dan het dragen van een sluier?
Mij wel...
Het idee van internaten waar kinderen van hun 6 tot hun 18 gewoon worden opgesloten om ze een "kristelijke opvoeding" te geven, grootste deel van de kosten betaald door de belastingbetaler, is d�*t niet gewoon aberrant?
Mochten er islamietische internaten bestaan, hoe zouden jullie d�*n niet roepen en tieren? (en terecht)
Maar van het kristendom vinden we dat normaal, want de ganse maatschappij is daarmee gehersenspoeld!
Van "die anderen" kunnen we veel minder erg niet aanvaarden, volgens jullie!
Gelijk welke godsdienst gaat ALTIJD samen met hersenspoeling. Akkoord om tegen godsdienstwaanzin te keer te gaan, je zal me mee op de eerste rij vinden, maar zo selectief als het hier geschreven wordt zou het belachelijk zijn, [size=4]mocht het niet zo duidelijk tégen één minderheidsgroep in de bevolking gericht zijn.[/size] Voor de oorlog waren het de joden, nu de moslims...
Neem toch eens aan dat die ganse anti-islamhetze vanuit het zwartblok vertrekt, eventueel met steun vanwege de CIA (kijk maar naar die site van faithfreedom die hier overal wordt aangeprezen: voel je d�*�*r geen CIA-geld achter? IK WEL!!
|
|
|
|