Hoeveel kiezers heeft het Vlaams-Blok in vlaanderen

Het Vlaams-Blok heeft ruim 700.000 kiezers.Uit onderzoek is gebleken,dat de meerderheid van de militanten binnen het VB. een lage scholing hebben genoten.Tevens militanten dewelke men vlug kan beinvloeden.Militanten,dewelke het ware gedachtengoed niet kennen van deze partij

Militanten dewelke nooit in aanraking zijn gekomen met de interne keuken van het Vlaams-Blok

Ruim 700.000 kiezers,waarvan 80% proteststemmen,dewelke niet geloven in het programma,de standpunten van deze racistische,facistische partij,maar zich niet willen neerleggen bij het huidig wanbeleid

.Een racistische,facistische partij,dewelke is ontstaan uit een verboden beweging''De VMO''.Zij die hun geschiedenis kennen weten waarvoor de VMO stond en nog staat,daar bepaalde bestuursleden,en mandatarissen nog steeds het gedachtengoed eren van de VMO en niet het gedachtengoed eren van het inmiddels ingekrompen zeventigstandpuntenplan van het VB,blijven er na het wegvallen van de 80% nog weinig echte militanten over

Na 26 jaar met holle slogans rond te hebben gelopen''eigen volk eerst''staat hun volk nu vaak op de laatste plaats

Tot slot beste forumleden,verwacht ik dat het VB bij de komende verkiezingen licht gaat stijgen,ik verwacht in 2006 zelfs een monsterscore.Maar dan is het vijf voor twaalf voor het Vlaamsblok.Denken jullie dat zij het tij kunnen keren

Om het met de woorden te zeggen van mijn voormalige voorzitter binnen het VB''wij zijn een zweeppartij,het VB is geen beleidspartij.Vergeet niet''wie hoog klimt,kan laag vallen