Discussie: Graspop 2003
Los bericht bekijken
Oud 8 juli 2003, 17:19   #4
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Kerel, Iron maiden zijn ouwe zaks, die mogen op pensioen
Die moeten er tegenwoordig zowat uitzien als die kreaturen op hun oude platenhoezen. Misschien zijn het wel zelfportretten?

Citaat:
de wei was pleinvol voor die kerels, 30.000 man
Ik vraag mij ook soms af wie daar nog naar luistert. :o

Citaat:
Ook moet ik zeggen dat Sepultura terug is, beter dan ooit, een ZALIGE show gegeven, de zanger was subliem, de muziek ijzersterk, het publiek in vorm, sfeer was goed
Die dudes van Sepultura kunnen tijdens shows inderdaad goed blazen. Zoals het rasechte Brazilianen ook past.

Citaat:
het werd enkel een klein beetje ontsierd door ene typ die op de stuttingen van de tent kroop, tot de nok, wel redelijk hoog, Sepultura is dan gestopt met spelen tot hij weer beneden was.
Hihihi, die metals toch.

Citaat:
sterk, die kerel kan brullen. Within temptation was ook nie mis.
Mee eens.

Citaat:
Voor de rest leuke sfeer, aangenaam, wel veel nachtlawaai, ik heb maar 4 uur geslapen in 4 dagen, maar 't was't waard 8)
Let maar op dat micr.oscoop dat niet hoort. Die is nogal op zijn rust gesteld.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden