Los bericht bekijken
Oud 8 juli 2003, 17:46   #44
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaduwgemeenteraadslid
U vergelijkt appelen met peren In dit geval een nieuwe partij,dewelke in haar kinderschoenen staat,met een partij,dewelke aan de afgrond staat Wanneer ik mij niet vergis,bleef het, en blijft het niet bij dat ene boegbeeld Voorbeeld;dankzij wie wist het Vlaams-Blok,het cordon sanitaire te doorbreken binnen mijn gemeente(Deurne-Antwerpen) Wanneer een nieuwe partij,op een paar maanden tijd 15% van de leden van een gevestigde waarde zoals de VLD kan overhalen,dan denk ik dat het vijf voor twaalf is voor de VLD(Antwerpen) Ik weet niet hoe oud u bent jongen,maar weet u hoeveel % het VB. behaalde toen zijn de eerste keer aan de verkiezingen deelnamen De leegloop binnen de VLD is een feit waar u niet omheen kan,wanneer u eerlijk bent
Leegloop binnen de VLD, ik lig bijna kreupel. Een aantal mensen ja, maar waar zitten Coveliers en Denys waar Beysen oip hoopte, die mensen blijven trouw aan het liberalisme. Ik wacht nog steeds op die gevestigde namen die de partij gaan verlaten. Ik blijf er steengerust in, het LA stelt niets voor en zal nooit niets of niets voorstellen. Zeker met zo'n dictator �* la Beysen. En mijn leeftijd, als je interesse zou hebben ik ben er tegen de 30. Raar dat m'n hier dan weer afkomt met leeftijd.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden