Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaduwgemeenteraadslid
Inderdaad,smaad en laster,t.o.v.mijnheer Janssens  Minister van Grembergen,neemt zijn verantwoordelijkheid, ondanks,het feit,dat het onderzoek niet werd afgerond :!: Nu nog de verontschuldiging mijnheer Dewinter
Even voor alle duidelijkheid;ik ben liberaal in hart en nieren(centrum-rechts)maar ik neem geen vrede met de manier, waarop het Vlaams-Blok steeds het rechtse gedachtengoed in discrediet weet te brengen.Mij verbaast het niet dat onze achterban(90%)tegen een kartelvorming is met deze partij  (wat samenwerking niet uitsluit)  (2006)
|
ondanks,het feit,dat het onderzoek niet werd afgerond :
Niet te vroeg lachen jongens.
En mijnheer het schaduwgemeenteraadslid. ik heb op dezelfde topick van u GEANTWOORD; aangaande uw valselijke leugens. Niet Filip Dewinter is naar de rechter getreden maar Patrick Janssens zelf is naar de rechter geweest om klacht neer te leggen. (in politieke kringen noemt men dat "de vlucht vooruit"
Dewinter heeft klacht neergelegd inmiddels de verkoop van het partijgebouw aan de stad. De verkoop gaat niet door door het indienen van die klacht.
De te behandelen klacht is van de vzw TELEPOLIS, waar mijnheer Janssens voorzitter van was. En daar is nog GEEN advies over gekomen.
Het gerecht onderzoekt nog altijd de verantwoordelijkheid van de Voorzitter!!!