Discussie: Bert Anciaux
Los bericht bekijken
Oud 10 juli 2003, 14:10   #1
stijnVL
Provinciaal Statenlid

stijnVL's schermafbeelding

Standaard

Uit de Standaard: "Bij het kartel SP.A-Spirit lijkt Mobiliteit (zonder NMBS) voor Bert Anciaux steeds waarschijnlijker."

Hoe kan het ook anders. Bert weet immers alles van mobiliteit. Hij voyageerde de afgelopen 2 legislaturen van de ene partij naar de andere. Wie anders kan er bogen op zoveel praktijk-ervaring?

Tiens nu ik het bedenk, die andere corifeetjes uit de VU hebben minstens even veel ervaring ter zake: Patrick Vankrunckelsven, Vincent Vanquickenborne, Margriet Hermans, Fons Bourginon, Sven Gatz,...
Ik zou bijna schrijven, Johan Sauwens, maar tja die heeft voor de verliezers gekozen.

Maar goed: het is den Bleiter en niemand anders.

Trouwens mobiliteit en het recente probleem van de verkeersaggressie zijn nauw met elkaar verbonden en ook daar is Bertje volgens mij van op de hoogte. Tijdens de meeste van zijn 'grote voyages' (zoals Willem Vermandere het zou zeggen) ging hij niet over een, maar over een berg lijken. Dus wie is er beter geplaatst om met kennis van zaken te handelen?

En tot slot nog dit: gelukkig hebben ze hem die dure treintjes niet gegeven, want alles waar Bertje en zijn imaginaire vriendjes mee spelen is kapot voor je het beseft...

Je moet er es mee kunnen lachen he.

Lachen, om te gieren ja, en dan nog noemen ze je verzuurd