Beste,
Dank u wel dat jullie mij allen raad geven.
Superstaaf:
Ik vergeef je alles, ik versta maar al te best dat je leedvermaak hebt. Bedankt voor je respect. Mijn principes laten varen niet.
the_piano:
omdat ik op iedereen ga reageren, zou het een beetje grof zijn om dat niet te doen op u. Ik ben geen Vlaams blokker, ook niet tegen, waarom niet? Zij vertegenwoordigen 18 procent van de bevolking. Zegt genoeg ( Dank u wel Patriot, dat je mij steunt )
Nog verder piano: Tot extreem-links zal ik niet toetreden.
Patriot:
Ik moet je teleurstellen dat ik nooit voor de BuB zal sympathiseren door hun extreem-pro-Belgische standpunten. Ik ben voor een duidelijk bestuur voor mij kan dat niet in België volgens een unataire vorm. Alle andere punten vind ik heel goed aan de BuB.
H. Guderian:
Van u heb ik altijd steun gekregen omtrent geloof, maar laat mij duidelijk zijn dat ik ( zoals het hoort te zijn ) niet altijd akkoord ben omtrent de Kerk ( onder andere abortus ) Laat me ook toe te zeggen dat ik bepaalde standpunten van het blok te extreem vindt. ook de leuze lijkt me vrij on-solidair.
schaduwgemeenteraadslid:
Dit is rechtgezet: Maar is het liberaal appel niet heel vrijzinnig?
Elle:
Voor u misschien, maar ik wil kunnen leven naar mijn religie en dat gaat denk ik niet in een communistisch regime ( rusland, china ) en een regime met verre-pro euthanasie standpunten.
Knuppel:
1) Niet iedereen meer.
2) nope
3) lol
Dank u wel
Thomas