Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaVinci
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trol
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaVinci
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trol
Ja een mede mens heeft er meer last van dat er groepje aan het paffen is of er is een groepje aan het drinken. Want dat die zich dooddrinkt.. ok voor hem.. maar dat die paft da neem ik gedeeltelijk mee op in mijn lichaam en dat wil ik niet!
U ben mss ervarener en kan tegen 1 joint tegen maar u mag mij zoveel wijsmaken als u wil maar zeker na 2 bent ge weg..
|
Och manneke toch, ik praat liever tegen ene wat ne joint of twee gesmoord heeft dan tegen iemand die 6 pintjes opheeft (1 joint = 3 pintjes naar tschijnt 8) ), want die laatste begint dan ambetant te worden, gaat wreed beginnen zeveren en worden meestal ook nog aggressief... en die met zijn jointjes blijft de rust zelve... ik rook zelf ook af en toe in het weekend en dan zijn het er minstens 2 en ben toch nie van de wereld af dus kom nie af met uwen zever
A joint a day keeps the doctor away!
|
 vriendelijke jongen.. dan discussier ik liever met RAF. Volgens mij ook een gebruiker maar ene die openstaat voor andere meningen. Zijt gerust ene dien nen joint gesmoord heeft kan ook een stuk zeveren! Ene met een paar pinten ook.. ik persoonlijk drink wel eens een pint (teveel  ) maar ik zever niet.. integendeel.. ik fuif eens zo hard maar zeg weinig..
|
Zo onvriendelijk was da ook nie eh  Trol, hebt gij ooit al eens een joint gesmoord?
|
neen ik begin er liever niet mee. Ik zie alleen wat er rond mij gebeurt. Mede daardoor dat ik ook niet ben voor en totaal vebod.. meer in de aard van: Verboden maar als je gebruikt word het door de vingers gekeken. Niet logisch maar toch. U goed en tof u dat ook vind ik denk dat het beter moest zijn dat niemand dat gebruikte. Zoook alcohol geef ik eerlijk toe. maar dat is maatschappelijk geintegreerd...
Maar waar ik niet tegenkan is wat een paar mensen onlangs deden.. staken ene op: ook eens? ik: nee dank u zei: alle piske ik: alle sgoe ver ikke zei: alle probeer das goe..
Da MAG NIET!!!
Svragen om te laggen.. mwa.. maar aandringen.. gaat te ver..