Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maxwell Rain
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Met cultuur kan je niks verkeerd doen hé Bertje
|
Cultuur is een heel belangrijke portefeuille om te dragen, zeker in het communautaire licht. [zie trouwens ook het citaat van Wittgenstein in mijn post, dat er niet voor niets staat!]
Cultuur is de post waarmee je kan proberen de regionale cultuurelementen uit te dragen en te stimuleren. Iets dat ik hem trouwens goed vond doen, hij had er zowaar een visie in, trok het debat open. En cultuur moet het net hebben van dat debat.
Maar idd, toegegeven, ik wacht bang af wat het gaat geven met hem in zijn nieuwe post. Hij lijkt me de zwakke schakel te zijn in de ploeg. En ik denk dat de oppositie daar nu al bloed ruikt en hard zal toeslaan zodra ze kunnen. (Ze zullen eerst hun eigen wonden moeten zuiver likken, en voorbij de Vlaamse verkiezingen geraken).
|
Was Bertje niet de geknipte cultuurminister die de boekskens ging verbranden???? 
|
Met zijn 205.000 voorkeurstemmen is Bertje blijkbaar een stuk populairder dan jij hier laat uitschijnen. 
|
Omdat die mensen niet goed tegen dat bleiten kunnen.
Wanneer hij ZO bekwaam is, waarom heeft hij dan al twee partijen opgeblazen, en zijn ministerpostje laten liggen.
Of moeten we ook hier een geldzaakje inzien?
Bertje gaat weg, wordt nog 4 jaar doorbetaald met behoud van zijn kabinet.
Polleke komt binnen, maakt ook twee jaarkens af, en is dan ook goed voor een royale vergoeding van twee jaar met behoud van zijn kabinet.
Goede rekening welke wel een beetje geld kost aan de belastingbetaler.
Maar opskee, in de portemoinee, zowel, voor bert en kabinet, als voor polle en kabinet.
De groenen hebben hetzelfde cenario opgezet, gewoon om de kabinetten te laten draaien. En wie werkt er in die kabinetten???????
Just, familie, madam van de minister, chaufeur (zoon van een goede vriend) ..; en vul zelf maar in!