Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Vliegende Hollander
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Vliegende Hollander
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
U mag zich schamen, ik zeker niet.
Ik heb het verschil gezien.
En voor mij niet gelaten dat U zich schaamd. Deze toestanden nu hebben we aan de mensen zoals U te danken.
|
Ek het ook die verskille gesien in Afrika...Ek is ook tege die anti-Afrikaanse politiek van die ANC, maar die Apartheid mag nie terugkome nie.
Jy moet nie vergete nie dat die swarte Afrikaners ook kultuurdragers is. Hullie moete ook dieselfde regte lryg als die Blanke Afrikaners...
|
Ja maar dan ook dezelfde PLICHTEN he!!!
En dat vergeten Jullie maar al te dikwijls.
Wanneer men in de oude tijd dezelfde plichten had, en er zich aan hield. Dan waren er geen vuile stranden voorde zwarte afrikaner. Dan waren de busplaatsen achterin proper.
En wanneer U een zwarte afrikaner bent, durft U dan te ontkennen dat deze afscheiding er was om ook het reukorgaan van zowel wit als zwart te sparen?
Waarom moet ik naast iemand gaan zitten wanneer ik dat niet wil?
Wanneer ik op de trein naast een dikke vette zweterige dame moest plaats nemen bedank ik daar ook voor. En ik zal ergens anders een plaats zoeken of blijven recht staan.
Ben ik dan een rasist????????
|
Whahahaha, wat heeft het reukorgaan nou weer met racisme te maken...
Als jij niet naast een zwarte wilt zitten moet je maar vooral gaan staan.
|
Ja en dat wil ik doen ook zonder voor rasist versleten te worden.

En dat heb ik ook klaar en duidelijk gezegt.
Rasist! Ik wil staan en gaan naast wie IK wil, en niet naast WIE U mij wilt laten staan.
Wanneer we niet akkoord zijn met uw zever zijn we rasist.
Wanneer ik niet naast iemand, nen rode, nen gele nen witte wil staan, doe ik dat niet.
En dat heeft NIETS te maken met rasisme.
Alleen met mijn eigen VRIJHEID, om te staanen te gaan waar ik wil, en met wie IK wil.