Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Een van de linksere figuren?  Komaan laat ons ernstig wezen. De SP-a heeft de gewoonte om zeer selectief een aantal items er uit te pikken waarop ze hun progressief imago in de verf kunnen zetten. Als we dezelfde problemen in hun context plaatsen dan valt pas op dat het niet meer is dan een laag vernis. Dat weet Rood evengoed en toch konden ze het niet laten om deze strategie te ondersteunen.
|
Welke strategie ? Denk je nu echt dat er nog veel stemmen te rapen vallen met het op te nemen voor illegalen ?
Van Brempt had evengoed kunnen zwijgen. En binnen SP.a vind ik haar nog altijd één van de meer linksen, ongeacht wat jullie allang niet meer willen zien. Namelijk dat er binnen SP.a net zoals bij de vakbond nog altijd verschillen bestaan.
Citaat:
Wij spreken met dat soort mensen. Misschien moet u dat ook eens proberen.
|
Wat zijn we weer zelfzeker, tsss
Ja hoor, ik ben hier de wereldvreemde linkie-winkie. Half m'n familie bestaat uit blokkers en die lachen echt wel eens met jullie theorietje van misleide arbeiders die op een arbeiderspartij zitten te wachten.
Walen en vreemden buiten, massale loonlastverlagingen, ... dat zijn de dingen die ik op het kerstdinertje te horen krijg.