Los bericht bekijken
Oud 10 januari 2006, 21:00   #11
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot-Links Bekijk bericht
Welke strategie ? Denk je nu echt dat er nog veel stemmen te rapen vallen met het op te nemen voor illegalen ?
Van Brempt had evengoed kunnen zwijgen. En binnen SP.a vind ik haar nog altijd één van de meer linksen, ongeacht wat jullie allang niet meer willen zien. Namelijk dat er binnen SP.a net zoals bij de vakbond nog altijd verschillen bestaan.

Wat zijn we weer zelfzeker, tsss
Ja hoor, ik ben hier de wereldvreemde linkie-winkie. Half m'n familie bestaat uit blokkers en die lachen echt wel eens met jullie theorietje van misleide arbeiders die op een arbeiderspartij zitten te wachten.
Walen en vreemden buiten, massale loonlastverlagingen, ... dat zijn de dingen die ik op het kerstdinertje te horen krijg.
Ik heb nergens gezegd dat er geen verschillen meer zouden bestaan. Ik ken echter geen enkele sociaal-democratische partij in Europa waar het zo moeilijk is om die verschillen te zien. Leuk van je om onze standpunten op familiefeesten naar buiten proberen te brengen. Ik hoop alleen dat je het niet op die manier zegt anders begrijp ik best dat mensen daarmee lachen.

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 10 januari 2006 om 21:01.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden