Ik ging ervan uit dat je mij kende omdat de meeste mensen hier wel weten wie ik ben. Mijn mailadres is vrij te bekijken in mijn profiel, en mocht je willen weten "waar ik dat allemaal vandaan haal": Ik ben arrondissementeel secretaris, partijraadslid en heb bijgevolg bijzonder goeie contacten zowel op het Barricadeplein als bij de CD&V zij het dan op persoonlijk niveau. Dat de onderhandelingen met CD&V voor geen meter liepen en CD&V-Malle zelfs op hogere echelons haar beklag is gaan doen over jouw buitensporige eisen wist ik al véél langer. Dat je heel de BHV-crisis lang je mond hebt gehouden (waar was je als partijraadslid opeens om alles aan te kaarten als dat het grote probleem was?), daarna nog expliciet je vertrouwen in de N-VA hebt uitgesproken tegenover De Wever en andere N-VA'ers, weet ik dus ook.
Dat je vervolgens over een bagatel als die PS-uitspraak zou vallen als je wel heel de BHV-kwestie kon verteren, zegt genoeg dat er andere dingen meegespeeld hebben dan "ontgoocheling".
|