Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leeuw
En als de N-VA dan toch boven mijn hoofd en achter mijn rug, vannalles met de CD&V in Malle aan't bedisselen was, wat ik moeilijk kan geloven, want dan had mijn bestuur dit mij wel gemeld, maar dit terzijde, dan hebben ze mij dus wel goed bedrogen, als dank voor al dat vele werk kan dat wel tellen é, En dit zegt dan meer over de N-VA dan over mij é, een reden te meer dat ik blij mag zijn dat ik er weg ben.
Maar eerlijk gezegd, geloof ik er geen snars van, zo slecht en zo laag zijn ze bij de N-VA nu ook weer niet.
|
Kom Pieter, niet de onnozele gaan spelen hé. Als partijraadslid én afdelingsvoorzitter wist je verdomd goed dat er wel degelijk bovengemeentelijk overleg bestaat tussen N-VA en CD&V over problematische gemeenten. Dat heeft niets te maken met "achter de rug bedisselen" of afdelingen dingen opleggen, uiteindelijk blijft de afdeling daar zelf het laatste woord hebben. Maar wanneer er in een gemeente wel besprekingen zijn maar beide partijen er niet uitgeraken, kan dit op een hoger niveau besproken worden om te kijken waar het probleem zit.
Op die manier ben ik geinformeerd geraakt over de problemen in Malle, die voor een groot deel lagen bij de buitensporige en persoonlijke eisen waar jij mee uitpakte. Het is niet omdat je overal vertelt dat er een gemeenteraadszetel en schepenzetel voor je klaar stond dat je die effectief ook ging krijgen...