Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Kom Pieter, niet de onnozele gaan spelen hé. Als partijraadslid én afdelingsvoorzitter wist je verdomd goed dat er wel degelijk bovengemeentelijk overleg bestaat tussen N-VA en CD&V over problematische gemeenten. Dat heeft niets te maken met "achter de rug bedisselen" of afdelingen dingen opleggen, uiteindelijk blijft de afdeling daar zelf het laatste woord hebben. Maar wanneer er in een gemeente wel besprekingen zijn maar beide partijen er niet uitgeraken, kan dit op een hoger niveau besproken worden om te kijken waar het probleem zit.
Op die manier ben ik geinformeerd geraakt over de problemen in Malle, die voor een groot deel lagen bij de buitensporige en persoonlijke eisen waar jij mee uitpakte. Het is niet omdat je overal vertelt dat er een gemeenteraadszetel en schepenzetel voor je klaar stond dat je die effectief ook ging krijgen...
|
Ik heb Malle nooit als een probleem gemeente beschouwt, en men heeft mij er nooit van op de hoogte gebracht dat dit een probleem gemeente was.
Dat is nu net de reden waarom ik jou verhaal nogal ongeloofwaardig vind.
Dat er bovengemeentelijk overleg was, dat lijkt me logisch, maar niemand heeft me dus gezegd, dat dit dus ook over Malle ging. Dus als jou verhaal klopt hebben ze wel degelijk iets achter mijn rug bedisselt. Maar nogmaals, ik geloof niet dat het zo erg is geweest.
Groetjes,.