Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe
Tja, als u kwantiteit gaat nemen voor kwaliteit....
|
Dat heeft er geen zier mee te maken. Het gaat niet om de inhoud van die posts, het gaat erom dat uit het aantal post logischerwijze volgt dat ik dit topic intensief gevolgd heb, hetgeen u in twijfel tracht te trekken.
Citaat:
post 901 blz 46
|
Voila, dat was toch niet zo moeilijk hé? Als u dat meteen had gedaan, was al dit oeverloos gezwam niet nodig geweest...
Citaat:
Ik zie niet in waarom ik het zou herhalen, ik heb vernoemd dat ik dat al gezecht heb.
|
Uit beleefdheid of goed fatsoen tegenover iemand die niet weet over welke post u het heeft.
Citaat:
Als u liever de gemaakte posten van iedereen gaat tellen, was u er ook wel op gekomen.
|
Ik tel geen posts.
Citaat:
Dat is ook zo.
Als u toch zegt dat u het topic beter volgt naargelang het aantal postings, dan zou u ook de vraag van Salmon tegengekomen zijn.
En hoefde u de zelfde vraag niet nog eens te stellen.
|
Ik volg meerdere topics op dit forum en over het algemeen wordt daar regelmatiger in gepost dan in dit topic. Hier gaan er soms betrekkelijke lange tijden overheen voor er een volgende post verschijnt. Het is dan ook niet ondenkbaar dat iemand hier of daar wel eens een post mist. In plaats van die persoon dan als "dom en lui" af te schilderen, zou het héél wat fatsoenlijker zijn om die persoon gewoon even te zeggen waar hij die post kan vinden, of de post in kwestie even te herhalen, zodat de discussie verder kan gaan. U geeft er blijkbaar de voorkeur aan om de mensen hun tijd te verbeuzelen, om de mensen uit te schelden en te beledigen. U toont daar niet alleen uw eigen platvloersheid mee aan, maar ook de onmacht die voortvloeit uit uw argumentatieve armoede. Bovendien haalt u daarmee de kwaliteit van het hele forum naar beneden.
Citaat:
u hebt wel eens meer last van vermoedens is het niet 
|
Inderdaad! En meestal blijken ze nog te kloppen ook. Dat is in dit geval niet anders...