Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oeps
Ik vind het een verlies voor het forum dat Guderian geband is. Hij gaf het forum kleur (in zijn geval bruin).
Aangezien niemand zich op enige wijze persoonlijk bedreigd hoeft te voelen op een anoniem forum als dit, pleit ik voor VOLLEDIGE openstelling voor ALLE meningen, ook de meest afkeurenswaardige.
Iedere mening op dit forum geuit kan weerlegd worden, dus ook eventueel bij wet verboden Guderian-uitingen blijven nooit onweersproken.
|
Ik ben blij dat dit forum gemodereerd wordt, dat niet zomaar alles kan, en dat van posters een minimum aan omgangsvormen gevraagd wordt. Wat van een niet-gemodereerd forum wordt, kan je dagelijks bekijken op usenet (be.politics, ook te bekijken via
http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=77). Wie de geschiedenis van be.politics kent, weet dat dat forum kapot gegaan is aan de vrije instroom van leeghoofden en ondermaatse scheldorgels.
Dan is forum.politics.be een verademing. Om dat te blijven garanderen, moet iedereen een paar eenvoudige regels respecteren (dat men niet kome leuteren over vrije meningsuiting: dit forum is privé-eigendom), en wie dat niet kan, moet maar elders zijn gading zoeken.
Ik had er geen probleem mee dat Guderian hier postte. Nu hij permanent gebannen is, hoeft hij voor mij ook niet terug te komen, en wel omdat het nodig is dat de regels gerespecteerd worden.