Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
"Volgens het boekje" heb je gelijk.
Het enige wat ik van dit alles onthou, is dat alles wat menselijkheid aangaat voor het VB totaal vreemd is.
Het VB (met Dewinter op kop, natuurlijk) gedraagt zich hier als een bende schuimbekkende hyena's (niet toevallig één vd meest laffe diersoorten)
|
Ik heb meer het gevoel dat je heel goed weet dat je hier spijts een hoop steeds terugkerend geleuter ongelijk hebt en dingen wenst die gewoon niet mogelijk zijn. Vandaar wellicht die stompzinnige scheldpartijen van iemand die met zijn hoofd tegen een muur aanloopt en toch blijft doorduwen... Mij gaat het hier niet over het feit of het VB en Dewinter lieverdjes zijn of niet, voor mij het gaat het over het feit dat wij hier niet alle ellende en profiteurs uit alle wereldstreken zomaar moeten opvangen... gewoon omdat het onmogelijk is. Onze "menselijkheid" moet erin bestaan dat we aanvaarden dat onze regeringen die mensen ter plaatse een handje toesteken via een deel van onze belastingen. Hier sociale woningen blijven bouwen en bussen inzetten naar het ocmw, dat is een oplossing voor naïeve idioten,of mensen die eigenlijk wel graag zouden willen dat de boel ook hier om zeep wordt geholpen...