Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
Ik hoorde ergens dat er een rush onder marokkaanse jongeren in Nederland bestaat om T-shirts te dragen met als opschrift "Ik ben een geitenneuker".
Mogelijk zou Politics.be er een zaak aan kunnen doen T-shirts op de markt te brengen met als opschrift "Politics.be - Moderator".
Misschien moeten we "The Piano" en "Guderian" wel terughalen mits ze de toestemming geven om ten bate van de kassa van Politics.Be
T-Shirts te laten verkopen met vermeldingen Pianofan en Guderianfan
en geef hen bovendien ook ineens een soort forumaire onschendbaarheid,
kunnen we nog T shirts vermarkten met de opschriften "Ik ben persoonlijk beledigd geweest door Guderian" resp. "Ik ben persoonlijk beledigd geweest door The Piano"...
Wil er intussen iemand een Delhaize aankoopkaart bij mij aanvragen
om bij aankopen bij Delhaize te laten registreren gedurende 1 week in maart ek ? De vlaamse Esperantobond krijgt 5 % van de waarde van Uw aankopen dan nl. uitbetaald bij wijze van steun aan la movado...
Vovenstaande onzin kraamde ik uit naar aanleiding van de vriendelijke post die mijn trouvaille 4 Russen als 1handclappinghumor kwalificeerde...
geef 8 ?
|
Gij komt ook van bij de vierde zeker...
Maar on-topic... Ik vind wel dat de moderatie moet ingrijpen bij bedreigingen tegenover forumleden. Guderian heeft meermaals bedreigingen geuit tegen personen, waaronder ondergetekende, zonder dat de moderatie daar ooit is tussengekomen.