Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door da_deef
niet alle allochtonen zijn criminelen. alle VBers stemmen op het VB.
|
Net zoals alle spa'ers op spa stemmen. Denkt u nu werkelijk dat u het warm water uitgevonden heeft?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door da_deef
IK zou het niet weten en het doet er ook niet aan toe. Het zwartmaken van de migranten gebeurt ook onbewust (invloed van cultuur), maar het VB is de enige partij die dit bewust en systematisch doet (daarover gaat het rapport van kif kif dan ook).Het VB doet dit om de simpele reden dat ze zich voedt met de angstgevoelens die uit dergelijke stereotyperingen voortvloeien.
|
Een cartoon van Kamagurka. Verschenen in humo.
Ik ben er zeker van dat als we 90.000 artikels en cartoons uit humo gaan nalezen, we er minstens 60 uitspraken en tekeningen kunnen uithalen waardoor we een even zwaar dossier kunnen aanleggen om humo voor de rechter te slepen wegens systematisch zwartmaken van migranten.
Misschien is het wel een propagandablaadje voor het Vlaams Belang dat zich voordoet als links weekblad (hiermee volg ik dezelfde paranoïde wijze van denken als u doet over het Vlaams Belang).
Bekijk de volgende feiten even nuchter en objectief en je zal niet anders kunnen dan toegeven dat hier op zijn minst een reukje aan zit:
- allerhande obscure vzw'tjes zoal kef-kef worden opgericht en gesponsord door de regerende politieke partijen met als hoofddoel klachten te verzamelen over een politieke tegenstander en uiteindelijk een proces aan te spannen.
- diezelfde politieke partijen roepen enkele wetten in het leven die vervolgens nog enkele malen worden aangepast om een oppositiepartij te kunnen veroordelen.
- die veroordeling werd gedaan door een politiek benoemde Franstalige rechter. Al zijn voorgangers gaven te kennen dat ze niet bevoegd waren.
- de regerende politieke partijen verlenen die vzw's bijstand op alle mogelijke vlakken (logistiek, financieel, juridisch, ...) enkel met als doel hun enige noemenswaardige politieke tegenstander te fnuiken.
- op alle mogelijke vlakken wordt deze grote oppositiepartij zwart gemaakt in de media (die ze zelf controleren) en krijgen niet of nauwelijks de kans zich te verweren.
Vindt u dit alles niet meer dan normaal? Dan heb ik nog 1 bedenking voor u:
Wat als het heersende regime "rechts" was en ze dezelfde praktijken toepasten op een "linkse" partij? Zou u dit dan nog steeds zo normaal vinden of zou u moord en brand schreeuwen en geweld tegen dat "rechtse" regime als rechtvaardig beschouwen?