Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carina
Het Antwerpse schepencollege heeft de bouwaanvraag voor een gebedshuis aan de Boterlaarbaan in Deurne niet goedgekeurd. Tegen de aanvraag om twee panden aan de Boterlaarbaan te verbouwen tot een gebedshuis met koranschool zijn bijna 500 bezwaarschriften ingediend. Volgens het college zijn de bezwaren in verband met de verkeersveiligheid gegrond.
Het gebedshuis zou tijdens de week een 250-tal mensen over de vloer krijgen en tijdens de weekends 350, onder wie veel kinderen. De drukke en gevaarlijke Boterlaarbaan is hier niet op voorzien.
In verband met de verordening rond gebedshuizen zijn de violen nog niet gestemd, toch zou het ontwerp in februari aan het college worden voorgelegd. Bron: GVA.
Worden er soms geen bezwaarschriften ingediend tegen de katholieke kerken, en de synagogen in het centrum van Antwerpen? Het racistisch Antwerps schepencollege werkt hier duidelijk met 2 maten en gewichten. Dit heeft niets met verkeersveiligheid te maken, maar alles met racisme, discriminatie, en het viseren van de Antwerpse Moslims.
http://www.vbwatch.org
|
Hier gaan we weer! Als er eens iets geweigerd wordt aan onze verdraagzame moslimsvrienden dan is het direct racistisch geaard.
Carina, welke partijen zetelen er in het Antwaarps schepencollege?! 100% VB of wat?! Want als ik de laatste jaren de politiek een beetje gevolgd heb, dan telt dit land maar één racistische partij, het VB, of gaat u mij nu het tegendeel bewijzen?
Heel de maatschappij schuift alle schuld in de schoenen van de boodschapper, men kijkt niet meer naar de boodschap. 500 Bezwaren, ongetwijfeld allemaal van VB´ers...
DUS, leg me nu eens uit dat dit "
Dit heeft niets met verkeersveiligheid te maken, maar alles met racisme, discriminatie, en het viseren van de Antwerpse Moslims" werkelijk is.
Sinds wanneer moet een schepencollege alles zomaar goedkeuren?