Los bericht bekijken
Oud 13 januari 2006, 11:29   #23
LA'er
Provinciaal Gedeputeerde

LA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist Bekijk bericht
Inderdaad, en i.p.v. dan de daad bij het woord te voeren toch liever een walgelijk kartel aangaan met de VLD. W. Beysen draait zich om in zijn graf, dit is te degoutant voor woorden... Meer heb ik niet te zeggen, en ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat jullie niets van stemmen halen en dat deze gaan naar de partijen waar die mensen wel thuishoren: VB, VLOTT en N-VA, maar zeker niet naar jullie groepje verraders van het zuiverste soort. Word nog boos als ik terugdenk aan de dag toen het kartel-nieuws uitkwam... "zum kotsen".
Coveliers is geen liberaal. Hoe liberaal kun je zijn als je met een neo-conservatieve een kartel aangaat?

Ward zijn grote droom was om het met het Liberaal Appel te gaan maken in de politiek. Helaas hebben wij geen miljoenen in kas alsook grote stemmenkanonnen ontbraken. Helaas werd Ward aan het lijntje gehouden door een zekere Hugo C waar ik u genoeg wansmakelijke verhalen kan van vertellen. We zijn teruggekeerd naar onze natuurlijke partner. Wij profileren ons binnen de VLD als de rechts-liberale groepering die tegen het cordon sanitaire is en die groep wordt steeds groter.