Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Je kan dat proberen, maar ik denk dat de meesten vandaag de dag echt nog wel weten hoe WO2 is begonnen. Velen weten trouwens ook hoe de gevestigde partijen zich gedroegen en waarom het dus zo makkelijk was voor die maffe WO1 veteraan om de harten te winnen.
|
Klopt.
Citaat:
Als de mensen hier roepen dat het tijd is dat de grenzen finaal dichtgaan omdat je niet kan dweilen met de kraan open, en de politici dat signaal aktief blijven bevechten, krijg je gewoon meer stemmen het belang. Probeer tegen een gefrustreerde menigte nu maar eens te zeggen dat je geen haat mag zaaien terwijl achter je rug iemand zwaait met de volgende wet die hun mening nog een beetje meer gaat verbieden.
|
Mijn vrees is dan ook niet voor het belang, als je hier sommige meningen erop naleest dan begrijp je wel wat ik bedoel.
Aan de andere kant heb ik iets grappigs opgemerkt.
De meeste mensen die (hier in NL randstad) wel eens roepen dat ''ze maar allemaal het land uit gegooid moeten worden'', zijn helemaal niet zo consequent:
Voorbeeld reactie:
Ja maar waarom gaan ze dan niet naar hun eigenland? Ze zouden gewoon allemaal moeten opdonderen!Jij niet natuurlijk en mijn buurman en die Turkse groenteboer van hiernaast en Najib Amhali natuurlijk en ohja enz. enz.
Dit hebben veel mensen dus, vond ik wel grappig om te vermelden.