Discussie: thePiano
Los bericht bekijken
Oud 15 januari 2006, 02:30   #71
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheid Bekijk bericht
Beste Piano,

Als u van mening bent dat dit forum ter kwader trouw "ontwettelijke praktijken" huisvest, waarom onderneemt u dan geen gerechtelijke stappen om de toepassing van de wet af te dwingen?

U kan vooreerst een lijst opmaken van alle topics of bijdragen die ter uwer inziens moeten verwijderd worden. U kan de moderatie aansporen tot verwijdering van deze comments en de schriftelijke communicatie bewaren. Bij weigering van inlossing uwer wensen kan u een dossier aanvullen dat uiteindelijk zal worden ingediend worden bij de gedachtenpolitie van het CGKR ter bestrijding van de gedachtenpolutie op site en gericht tegen o.a. de medewerkers van dit forum.

Wanneer u dan met uw kop tegen de muur gebotst bent, dan smeek ik u op deze site uitgebreid verslag uit te brengen. Er mag al eens gelachen worden.

(Spijtig genoeg hebben censuurwetten en andere overheidsoverbemoeienis als effect dat dat meer en meer GROEN! lachen wordt.)
Ik vind dat ThePiano verder moet gaan en gewoon de SP.a moet laten zorgen dat rechtse mensen worder verboden op forums. Dat zou toch beter zijn ? Dan gaan we gewoon ondergronds terwijl een miljoen mensen op ons wachten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline