Los bericht bekijken
Oud 15 januari 2006, 12:24   #26
AVV
Gouverneur

AVV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Wat is dan het verschil met het vergelijken van "de partij" met "de islam" --> die dus mag bekritiseerd, en zelfs veroordeeld worden

en "de kiezers" ofte de gelovigen --> die totaal niet worden gelijkgesteld met kritiek op "de partij", "de islam".

Indien "islamofobie" als een racistisch strafbaar feit wordt aanzien, waarom is "blokfobie" dan ook geen racistisch, strafbaar feit?

noteer NOGMAALS: ik was géén VB stemmer, ik kom van Agalev! Ik BAAL van de manier waarop men nu bezig is de democratie de nek om te wringen! Ik - en samen met mij, ondertussen de helft van mijn ooit "linkse" vriendenkring - behoren nu tot de proteststemmers, niet "protest an sich" maar PROTEST TEGEN HET NEKKEN VAN DE DEMOCRATIE!

En geloof me vrij: op mijn leeftijd ben ik wijs genoeg geworden om te realizeren dat ik niks speciaals doe, ik behoor tot "jan modaal"! en dat wil dus wat zeggen voor de komende verkiezingen!

Mr. Feremans, begrijp je nu wat ik bedoel met het feit dat je verantwoordelijkheid in deze verpletterend is?

Begrijp je nu, mr Feremans, dat steeds meer en meer mensen je pad van 'linkse lichtzinnigheid' verlaten?

Begrijp je , nu Mr Feremans, dat steeds meer en meer mensen niet verder kunnen met de 'verkrachting van de democratie', in gang gezet door de PS en slaafs gevolgd door de Spa, samen met dat ondingetje van Spirit.

Neen je begrijpt het nog altijd niet.
Enfin, ik heb mijn best gedaan.