Los bericht bekijken
Oud 15 januari 2006, 21:02   #39
Foreigner
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 30 oktober 2005
Berichten: 877
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Jaja.......op iedere hoek kom ik een barricade tegen van fiere strijders voor God en vaderland. U neemt werkelijk uw dromen voor realiteit. Het is uw droom, het is niet de droom van elke Vlaming. De Vlaamse burger wenst goed onderwijs, goede verzorging bij ziekte, welvaart ...... maar geen revolutie. Daar ligt zijn belang en niet in revolutie.
Inderdaad, het belang van de Vlaamse burger ligt bij goed onderwijs, goede verzorging bij ziekte, welvaart, geen revolutie en geen geldstromen naar een ander deel van het land waarvan de politici en een groot deel van de bewoners (inclusief Labirinth) denken dat het hun geboorterecht is om te leven op kosten van de (Vlaamse)gemeenschap.

Je bent niet op mijn laatste uitdaging, die overigens de minste moeite kostte, ingegaan. Ik kan dat gemakkelijk vaststellen omdat je, op grond van alle door jou gespuide onzin wel zou hebben MOETEN reageren.
Kennelijk ben je echt laf.

Uit de bovenstaande en vele andere posts van vrijwel iedereen begint zo langzamerhand te blijken dat niemand het meer met je eens is. Wat erger is. Niemand neemt je meer serieus. Wordt het niet eens tijd dat je wat aan introspectie gaat doen?

Laatst gewijzigd door Foreigner : 15 januari 2006 om 21:03.
Foreigner is offline   Met citaat antwoorden