Los bericht bekijken
Oud 14 juli 2003, 14:53   #22
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rabauw
Ik keur het terrorisme van de Palestijnen zeker af, maar je moet proberen de gedachtegang te volgen.
Jarenlange pesterijen dit in de vormen die vlaanderen_onafhankelijk al heeft opgenoemd, maar ook in vele andere gedaanten zoals Palestijnen die in Israel werken de toegang tot het land weigeren.
Dat lijkt allemaal zeer redelijk, maar toch kiest u overduidelijk partij in deze zaak wanneer u het over pesterijen heeft.

Als er morgen een bom ontploft in Antwerpen van de Waalse Liberatie Organizatie, dan kan ik gerust ook praten over de 18% van het Vlaams Blok en jarenlange pesterijen door de Vlamingen aan het adres van de Walen die zodanig ver gaan dat het eerlijkheidsprincipe in de sociale zekerheid in het gedrang gebracht werd. Als ik daarna echter een woordvoerder voor Vlaanderen laat spreken zal die mij vertellen hoe de Walen parasieten van de Belgische maatschappij waren die langzaam alles leegzogen dmv de PS.

Ga ik dan ook praten over de gedachtengang? Neen, dan ga ik de mensen die die bom plaatsten uitschakelen als 1e prioriteit, om me daarna bezig te houden met het onderliggende probleem zodat de voedingsbodem van het terrorisme en fundamentalisme weggenomen wordt.

Om te vechten moet je met twee zijn.