Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door saintamour
Ik heb eigenlijk medelijden met mensen zoals ericferemans en Esperanza . Het is een beetje zoals jezus ooit zij " god vergeef hen , ze weten niet wat ze doen" .
Die linkse rakkers proberen onder het mom van de verdraagzaamheid een groep van 1 miljoen mensen monddood te maken, met alle faschistische methodes en erger , want het doel heiligt de middelen.
Het grote proleem is natuurlijk dat het Vlaams Belang niet racistis is. Wij geven wel kritiek op dingen die in onze maatschappij niet kunnen.
We weten nu natuurlijk uit ervaring dat waar linkse dictaturen ontstaan, het recht op vrije meningsuiting , of het leveren van kritiek op het beleid meedogenloos vervolgd wordt. Uiteindelijk keert zich dat ook tegen de eigen linkse rangen , het eerste voorbeeld zie je met de klacht tegen gaia . Misschien moet je dit eens lezen http://www.storme.be/gelijkheidstotalitarisme.html
gerard weytjens
kom ook eens naar mijn nieuw forum en help er een succesje van te maken
http://www.gerardweytjens.be/forum/index.php
|
Zo heb ik ook medelijden met meelopers van het VB zoals jij. Zij zien niet het verschil tussen kaf en koren, zien alles door de teut van een koffipot en ze doen wat niet te vergeven is.
De rechtse rakkers proberen onder de mom "wat doen wij nu toch verkeerd" en " wij doen niets anders dan de vrije meningsuiting verdedigen" (schelden op onschuldige medemensen) 4 procent van de bevolking tot gevaarlijke groep te stigmatiseren, volgens de methode "de leugen genoeg herhaald wordt de waarheid (A.HITLER).
Zij maken de mensen iets wijs over onze medemensen dat puur verzonnen is en noemen dat "kritiek". Het onbestaande creeëren zij, demoniseren zij en voelen zich gekrenkt indien men hen erop wijst dat mensen van hun eer beroven een zware, internationaal veroordeelde misdaad is en gaan dan bleiten indien ze geen geld meer krijgen om verder de kloot uit te hangen.
Zij denken dat het Vlaamse volk steeds dommer zal worden tot iedereen hun spelletjes verwart met de realiteit en iedereen onder zijn bed kruipt, rillend van angst voor de 4 procent medeburgers met een ander kleurtje.
Terwijl het enige bruin-zwart gevaar in hun broek en op hun vestjes zit.
Uw forum is ook al een flop.