Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Midian
Niet in mijn ogen, maar misschien wel in andermans ogen. Misschien heeft Piano's onmacht om zich in beschaafde termen uit te drukken er wel iets mee te maken. U zou het beter moeten weten dan ik, heeft Piano in al die tijd dat hij al op dit Forum zat al iets zinnigs ten berde gebracht? Als dat zo is wil dat toch zeggen dat zelfs een asociaal individu een bijdrage kan betekenen aan dit een debat?
|
Je bedoelt dat JIJ vindt dat de Piano iets zinnigs ten berde brengt en dat WIJ daarom maar moeten aanvaarden dat hij zich uit onmacht in 'minder beschaafde' termen uitlaat?
Heb jij wel goed gelezen in welke termen hij zich over de moderatie uitlaat?
Ook nog niet het reglement gelezen dat persoonlijke aanvallen verbiedt? Of is een welbepaalde mod uitschelden voor leugenaar geen persoonlijke aanval?
Piano weet trouwens veel beter dan jij er ik waar hij zijn bans aan te danken heeft. Hij wordt door de moderatie niet publiekelijk aan de schandpaal genageld maar er wél persoonlijk van verwittigd waar hij zijn bans aan te danken heeft. Zoals je kon lezen wordt er op dit forum gewerkt met een puntensysteem. Naar gelang te punten die iemand vergaart, krijgt hij/zij een tijdelijke of permanente ban.
Het is dus bijzonder laf en oneerlijk om na elke tijdelijke ban de moderators te bestoken met, welbewust, valse beschuldigingen. Dit terwijl Piano bijzonder goed weet dat zijn goed gevulde puntenkaart niets met de moderatie zelf te maken heeft.
Ik kan erover meespreken want mij heeft hij ook herhaaldelijk beschuldigd van zijn bans terwijl hij heel goed wist dat ik het niet was die kloeg over zijn persoonlijke aanvallen tegen mij. Het feit dat zijn gescheld aan mijn adres niet gewist werd is daar het bewijs van.
Wie het echter niet met hem eens is in verband met het beknotten van de vrije meningsuiting zal dat geweten hebben. En daarvoor hoef je echt geen VB-er te zijn. Vraag maar aan Superstaaf.