hehe ik moet nie op m'n dertigste terug naar school.
Hantal : Psy gekregen(basics) van R. Beirens, Lic.
Das idd leuke interessante lectuur over neurotici, pavlov z'n hondje,conditionering, open en gesloten vraagskes stellen, ontwikkelingspsy,enz....blabla
De meesten vinden zelfs geen werk die dergelijke richting gevold hebben. Maw stelt niets voren en je zal het zeker nie maken in het leven omdat je een paar jaar de gevolgd heb.
En mensenkennis jongen toch ge slaat de bal volledig verkeerd, ga en reis in plaats van op uw kamerke boekjes te lezen. Is de beste school die er is.
En stel zelf vast hoe het "vandaag" in elkaar zit, niet ivm boekskes die wel eventueel een basiske kunnen vormen.
Een goede raad zeg dit tegen niemand anders meer ivm u leskes psy, je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.
Lees m'n vorige post's en je zult me niet kunnen betrappen op racisme.
Wel op het feit dat de islam hier niet in het westen hoort en dit is zelf niet slecht tov de islam bedoeld.
Islam moet blijven in de arabische wereld, en wij hebben daar ons ook niet te moeien met hen.
En idd de vlamingen of wie dan ook die zich bekeren tot islam krijgen een arabische naam. Ge wist dit toch.
Trouwens het is het gedrag v een bepaalde gemeenschap die mij heeft doen stranden op dit forum.
By the way : FEAR is GOOD
ps : iemand die zo'n pagina aanmaakt, da zegt ook al veel over z'n persoontje.! Meer ga ik er niet over zeggen omdat ik nog beleefd wil blijven en medelijden heb.
Mensana in corpore sano