Los bericht bekijken
Oud 14 juli 2003, 16:04   #20
Max
Gouverneur

Max's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
naar mijn bescheiden mening klopt er hier iets niet!
Kritiek op islam is NIET hetzelfde als een hetze tegen moslims!

Indien een religie niet mag bekritiseerd worden, dan mag men ook geen sekten verbieden (wie beslist eigenlijk of een religieuze overtuiging een SEKTE is of een RELIGIE? God misschien?)

Een SEKTE mag blijkbaar wèl bekritiseerd worden, een religie (islam in dit geval) niet? De katholieke kerk mag wèl bekritiseerd worden, islam niet. De Joodse zionistische religieuze overtuiging mag met hand en tand bekritiseerd worden, islam niet.
De Raellianen, de Scientology church, de Hare Krishna's, de Moon's de weetikveels mogen bekritiseerd worden....

maar o wee als je islam bekritiseert: dan ben je een racist!

volgens mij zit hier een reukje aan!

Een 100% terechte opmerking. Ideologien mogen aangevallen worden , mensen niet , behalve als het over schaamplekjes gaat zoals Islam. We mogen de Paus ridiculiseren , onze monarch voor pedofiel uitmaken enzovoort , maar PC Vlaanderen en Europa slaat tilt wanneer het over de Islam gaat.
Het �*s én bl�*jft een zeer belangrijk debat voor Europa , hoe ver we moeten gaan met het koesteren van een ideologie die kéér op kéér bewijst dat ze uitloopt tot een totalitair regime. Ik kan mij vergissen , maar ik denk dat Maleisië één van de enigste quasi stabiele democratische moslim maatschappij is?
Noem mij een Islamofoob , maar ik sluit mijn ogen niet voor een ideologie die voor zoveel miserie op de wereld zorgt en zeker niet één die zo snel groeit.
Max is offline   Met citaat antwoorden